tiistai 14. toukokuuta 2013

I'm back

HELLUREEEEEEI ! 
Mulla tuli kauhee motivaatiopuhallus päähän tän blogin kirjottamisen suhteen ,et nyt ajattelin panostaa kunnolla ja kirjottaa säännöllisesti. Mulla siis totaallisesti lopahti mielenkiinto tähän hommaan, ja jotenkin tuntu etten saanu repästyy mitenkään edes aikaa tänne kirjotteluun. Mut nyt teen asiaan muutoksen, ja postauksia rupee taas tulemaan. 

Kaikkeehan on tapahtunut, enkä oikeen tiiä mistä pitäs alottaa! 

Viime viikon keskiviikkona oli tivolissa Point Break- bileet, jota oltiin odotettu tosi kauan. Ja mähän oon sen tapahtuman promoottori, niin oltiin sitten sinä iltana Helsingissä jakamassa flyereita, ja sitten itse bileissä jaoin kaverini kanssa jekkushotteja ja kortsuja. Oli ihan super hauska ilta, koska siis sillon tuli täyteen 3 viikkoo kun en oo ollu ulkona, ja se tuntu tosi hyvält päästä kuuntelee musiikkii ja vetää muutamat (kröhöm) drinksut.  Ja mähän en oo IKINÄ ollut kaivohuoneella, niin olin sitten sinnekki eksyny, hienosti point break promopaita päällä :D hups.. 






 Milla Lehto <3

Löysin sitten tän ERITTÄIN edustavan kuvan musta kaivolta.. Oli kyllä promillet kohillaan.

Whiteout myös oli ja meni. Mähän voitin sinne 4 kpl VIP-lippuja Tuborgilta !
Oli kyl aivan mahtava yllätys, että voitin noi liput. Mä en ihan tykänny siitä, että tänä vuonna toi tapahtuma oli laitettu kahdelle päivälle. Muutenkin tuntuu, ettei toi enää oo niin hieno tapahtuma, kuin ennen. Jotenkin siihen ei enää oo panostettu muulla tavalla, kun vaan artisteilla. Visuaalit ja muutenkin koristelu oli jääny tosi vaisuks mun mielestä. Laseritkin oli jotenki tosi vaisut verrattuna edellisiin vuosiin. 
Mut mun sydän taas suli kokonaan BLACKOUT puolella <3x100 ! Siellä soitti esim. proteus eli "vähän"  rankempaa musiikkia oli tarjolla, ja sehän oli enemmän kun mun mieleen. 












ja rusketuksen hoitaa kicksin supermahti itseruskettava, solkku + 
Hardcore Black 30X dark bronzing lotion ! suosittelen.

Vielä yks juttu tähän, seuraavat asiat jätän huomiseen postaukseen. Yks tositositosi super kiva juttu, minkä sain tietoon tos vähä aikaa sitte = Mä pääsin summer sound festival promoryhmään !! Tätä olin toivonu niin paljon. Hakemuksii oli ollu tooooooosi paljon, ja mut valittiin + mun paraskaverikin pääs samaan ryhmään. Eli mullahan tavallaan on jo sit liput tuleville soundeille :) Ja tänään sain viel tietää, et pääsin aviciin suomen keikan promoojaks JEIJ. Promohommia riittää kyllä, laskin et täl hetkellä oon 6 eri klubikonseptin/tapahtuman promooja :D Hauskaa on ! 

Huomenna sit hypätään näistä bilepostauksista siihen, miten oon hurahtanu treenaamiseen ja terveelliseen ruokavalioon ! 



öitä !


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. tuntuu tosi hyvältä saada kommenttia siitä, että on kiva et postailen taas :) sillon ku lopetin tai oli tää tauko, niin ajattelin et eihän tätä edes kukaan lue niin ihan sama :D

      Poista
  2. Kiva kun oot täällä taas :)
    En tiiä oonko tyhmä, mutta pakko kysyä :D Että mikä siis tarkemmin on promooja ja miten sellasseks pääsee? :) Kuulostaa hauskalta :P
    + oot kaunis!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on tosi kiva olla täällä taas, ja kiva kun muutkin tykkää et postailen taas :)

      et sä tyhmä oo, ei kaikkea voi tietää :) Eli promoottorina mä mainostan ja osallistun tapahtumien järjestämiseen. Kun oon esim. summer soundin ja neverland festivaalien promooja, niin mä mainostan noita tapahtumia sosiaalisessa mediassa, eli facebookissa jaan niiden päivityksiä, et jengi pysyy ajantasalla, et mitä oikeen tapahtuu. Sit myös kutsun ihmisiä facebookissa niihin tapahtumiin, eli et ne klikkais sieltä et osallistuu vaikkapa perjantain tivolin tapahtumaan. Sit jos on isompaa tapahtumaa, kuten just aviciin keikka, summer sound, neverland, niin meen tonne kaupungille jakaa flyereita eli esitteitä siitä tapahtumasta ja julisteita :) Se on tosi hauskaa hommaa, plus siitä saa ihan mukavia "etuja" sitten.
      Multa tää kaikki lähti sillätavalla, että kun tuolla Fredan Tivolissa (baari) tuli käytyy JOKA VIIKONLOPPU, ja kerran voitin pöydänkin sinne, niin yks tuttu joka järkkää niitä bileitä, kysy et haluisinko alkaa promoo tivolin tiettyjä tapahtumia :) ja sitä kautta sitten tullut aina uusia mahdollisuuksia lisää. Suoraan tultu kysymään muutamaan promoryhmään, ja muutamaan oon sitten itse laittanut hakemuksen, jos on yleisesti promoottoreita/street teamilaisia haettu. Esimerkiksi, vielä varmaan voi hakea tohon aviciin street teamiin, aviciin suomen keikan fb-tapahtumassa on yleisesti julkaistu kommentti, jossa siis pyydetään s-postilla ottamaan yhteyttä, jos kiinnostaa !

      ja kiitos paljon, toinen nättimys siellä <3

      Poista