torstai 16. toukokuuta 2013

Uusia juttuja

Huomenta kaikille :) 

Eli lisäilin tonne sivuihin tommosen kohdan, kun " Where's the heart, there's the party". Ja sieltä löytyy siis menovinkkejä, pääosin pääkaupunkiseudulta, mutta vähän myös muualtakin. Jokaisen kuvan alta löytyy pieni sydän, jota klikkaamalla pääset tapahtuman Facebook-sivulle.

Mä en kauheen usein shopppaile uusia vaatteita, mut nyt kesää kohti oon innostunu taas ostamaan itelleni uusia juttuja.

 Zalandolta. Mun suosikkikengät - superihanat ja söpöt !




 Glitteristä supersöpö iphonen kansi, mun poikaystävä sano et se näyttää ihan oksennukselta? :D 

Mulla on kaikki farkut aina mustia tai perus sinisiä, ikinä en oo omistanu värillisiä housuja, niin nyt on sit pinkit pökät !

Naureskelin just, kun asun siis seitsemännessä kerroksessa, niin tässä kun koneella istun, niin tuoli ja näyttö heiluu kunnolla, kun alhaalla tehdään jotain tietöitä :D 
Ja tänään sit stadiin kattoo kun Suomi rökittää Slovakian. Mä en oo ikinä ennen ollu näin innostunu jääkiekosta, kun nyt. Mä oon aina seurannu lätkää, mut nyt mä ihan kunnolla meen kattoo matseja ja kaikkee. Se fiilis on aina vaan niin magee, kun jossain terassilla/pubissa on paljon ihmisii kannustamassa, ja sit ku suomi tekee maalin, ni ai että sitä ilon määrää. 

Seuraavaks mä voisin avartaa teille vähän mun Thaimaan matkaa, joka tapahtu siis jo tammikuussa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti